Kontakt och support

Behöver du hjälp?

Eller letar du kanske efter en särskild produkt - eller ett bra erbjudande?

Som tur är finns det massvis med hjälp att få från Båtlagret. Vi sitter redo för att hjälpa dig via e-post eller live-chatt, så du kan alltid få de råd och den vägledning som du söker.

 

Hos Båtlagret har vi många års erfarenhet av både segel- och motorbåtar. Förutom vår egen erfarenhet använder vi av och till professionell rådgivning direkt från tillverkaren. Det tycker vi är bra kundtjänst.

 

Hos oss på Båtlagret kan du få kundtjänst på engelska och danska. Vi är nämligen ett danskt företag med dansktalande medarbetare, men vi arbetar i båda länderna eftersom våra största leverantörer av båtutrustning är svenska. När du får hjälp av vår kundtjänst går det bra att tala och skriva svenska med oss, men vi kommer att svara på danska eller engelska. 

Till syvende och sist är Danmark och Sverige ett brödrafolk, så det är en självklarhet för oss att vara aktiva i båda länderna. Oavsett vilka frågor du har, så är vår kundtjänst redo att hjälpa dig. Inga frågor är för små eller för stora.
 

 

Så kontaktar du oss

Vi är redo att hjälpa till på e-post och live-chatt. Vi strävar efter att besvara alla mail och chattmeddelanden inom några få timmar på vardagar mellan 8:00 - 20:00.

 

E-post: info@batlagret.se

Live-chatt: Via Facebook Messenger, klicka här

 

Alternativt kan du använda kontaktformuläret nedan.